Eva och Adam.

Yäy, ikväll räddar Eva och Adam säsong 1 mig. Är lite sått beroende av de, men ajja. I morgon blir det Kalmar sen kommer Amanda hit och ska sova här över natten. Pappa var så elak och lånade min moped och sen fick han punktering på den så jag inte kan köra med den just nu. Mathilda och jag som skulle åkt ut på massa knas i morgon, men det får vi ta typ i veckan i stället. Vi är ju lediga på onsdag med :'D YÄY: Sen sticker min Mathilda vän till Göteborg och stannar där hela helgen och fredag ): Inte kul. Men nu ska jag sova för jag är galet massa trött och jag kommer inte orka shoppa i morgon annars ):
Jag tycker vi är lite små söta :$ Och jag älskar min Mathilda vän sjukt mycket <3 Ville bara säga det lite såhär random idag, säger det alldeles för sällan. Så nu vet du det plus att du betyder mer än allt för mig, okej? <3 PussPuss :*
Så hejdå :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0