Frågisar

Lovar du att vara ärlig? Absolut!

Du heter: Fanny

Smeknamn: Fanny typ, sen Fanta hemma hos Lydia. 

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen aning :3

Beroende av: Mathilda, red bull, monster, festisar, kakor, musik, min mobil, mina andra awesome vänner. :')

Vad tror folk om dig?: Öhm, tror dom tror att jag är snäll, det hoppas jag i alla fall :'o Sen finns det ju folk som inte tycker om mig alls, men det är deras ensak och jag vet inte riktigt vad dom tror om mig..

Stämmer det?: Ingen aning, har faktiskt inte frågat dom :')

Vad får du oftast komplimanger för?: Typ mitt hår :'o Eller mina kläder ibland, mest mitt hår, hur man nu kan tycka om det :'o

Vad säger du för att imponera på någon?: Öhm, jag gör typ aldrig det ;')

Hur imponerar man på dig?: Jadu, man är väl antagligen den man är?

Brukar du skratta för dig själv?: Oja, typ hela tiden :'D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Aww så gulligt av dig! HAHAHHAH har köpt ngt mkt bättre :'D en sak från Ullared o en från liseberg :'):'):')):')):')" Från Mathilda :'D

Var bor du?: Ålem...

Trivs du där?: Det gör jag väl, jo det ä klart :'D

Äger du några converse: Jao, dom mest awesome skorna som finns :'D

Vad har du för mobil operatör: Telenor -.-'

Är du allergisk mot något: Nej :'D

Hur svarar du i mobilen: "Aa" eller "Heij" Beror på vem som ringer :')

Är du bra på att laga mat: Kan jag väl inte påstå, men nudlar är jag och Mathilda awesome på, eller vad säger du Mathilda? :'D

Vad dricker du helst när du är törstig: Festis eller saft eller red bull eller monster :'D

Tycker du om sushi: Nej, eller jag har aldrig smakat (a

Bor dina föräldrar tillsammans: Jao.

Vem ringde du senast?: Mamma

Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: "Vart är ni nu då?" Dom va på plantagen :'D

Sov du ensam inatt: Nej, sov med en vän som även har ett namn och hon heter Amanda.

Brukar du komma i tid: Oja, Fanny är alltid i tid.

När blev du fotad senast: Idag, till min outfit bild ju :'D

Hur känner du dig nu: Trött och hyper aktiv, ska sova snart så jag orkar upp imon, men har beslutsångest över vad jag ska ha på mig imon :$

Vad tycker du om fötter: Ingen aning, tänker aldrig på det.
Vem/vad saknar du: Min morfar och Mathilda :'D

Hade du en bra kväll igår: Absolut. 

Favorit dryck på morgonen: Festis :'D

Är du blyg?: Ja, eller mot dom jag inte känner men mot dom jag känner är jag nog inte blyg? :'D

Sysslar du med någon idrott: Ridning och åka skateboard, det får räknas eftersom man motionerar lite då :'D

Är du nöjd med ditt liv: Oja, eller oftast :')

Är du bortskämd: Asså ibland, men det är mammas fel att hon erbjuder sig själv att köpa saker :c

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hofh! :'D

Vad längtar du till?: DET AWESOME SOMMARLOVET SOM ÄR SNART :'D Och till julafton, och till alla festivaler som jag ska åka på nästa år, dock långt kvar, men shit the same :'D

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, det hoppas jag i alla fall att det är :c Men såklart har jag bra vänner som betyder mer än allt för mig, så jag hoppas våran vänskap är äkta ♥

Hur gammal är du: 16..

Tycker du om någon just nu: Kanske det..

Gröna eller röda äpplen:Gröna äpplisar :'D

Vilken tid gick du upp idag: Halv 10 eller någe tror jag.. 

När grät du senast: Typ inte alls länge sen, kommer inte ihåg vad det var för :c

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nejdå, det spelar väl ingen roll? Dock gillar jag vissa märken, typ alla skateboard märken, men det är ju inte viktigt. Dock har ju alla kläder ett märke? :')

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11 eller halv 12 :')

Har du piercing: Bara 2 i öronen..

Vill du gifta dig: Tror de..

Vill du ha barn: Tror det.

Vilken ögonfärg har du: Blåa tror jag, men skulle vilja ha ROSA :'D

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, typ när min morfar dog, eller när jag varit arg. För jag gråter när jag är arg :c


Kommentarer
Postat av: stella

Haha, listor är alltid roliga :D

2012-06-10 @ 21:14:13
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0