Frukost!


Detta är min underbart goda frukost idag! Helt ointressant för er att veta, men i alla fall.
Vaknade vid halv 12 idag och då åt jag rfukost och såg en film som var massa tråkig. Och nu sitter jag och äter gott godis och ska komma på ett sätt att få pengar så jag kan köpa en systemakmera! Har hittat en som jag vet är rätt bra och kostar virka 4000 kronor, men jag har kanske just nu 15 kronor, så jag måste ha mer. Får 100 kronor i veckan av farmor för att städa, sen måste jag sommarjobba hos pappa och få pengar då och sen klippa gräs hos min granne, sen ett barnbidrag till, då borde jag ah råd. Fast sen ska vi ju till massa ställen i sommar och då cill jag ju ha pengar där, så får väl önksa mig en i julkliapp helt enkelt :'D

Men idag hade jag bara tänkt att ta det lungt, se film och städa lite i mitt rum ahde jag tänkt.
Så idag blir det ingen "Outfit-bild" för jag ser just nu förjävlig ut, har inte orkat fixa mig alls.
Men hejdå, ska blogga mer sen :'D

Kommentarer
Postat av: Lou

Neej vad underbar frukost!

2012-06-16 @ 13:00:17
URL: http://flickangosta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0