I felling awesome!

Yo.
Snart ska mamma och jag åka mot kyrkan, eller ja, om ett ganska långt tag då. Och pappa ska åka till Rockneby och hämta Billy, awesome! Jag är sjukt taggad på skolavslutning nu för att se alla awesome pepz som ska sjunga och alla som får såna där stependium skaker, det är massa kul. Men mest taggad på att det är sommarlov efter, och att vi får fika när vi åker tillbaka till skolan i våran awesome vagn :'D Sen när vi kommit till skolan ska vi åka ut genom fönstret på den läskiga rutschikanan. Det är hur smal som helst, och massa läskig, tur att jag inte har klackar på skorna (a Men mamma har lovat att hon och pappa ska ta massor av bilder som jag sen ska lägga upp här på bloggen, och jag hoppas att bilderna blir bättre idag än igår, men annars får det bli massa fina bilder ute :')
Men nu ska jag fixa mig lite och så vidare, så skriver mer när jag kommer hem sen och innan fest saken i Gäddenäs :')

Byebye! :'D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har ni chansen att vinna tandkräm som bleker tänderna, jag lottar till tre vinnare, kanske till flera om det är många som är med och tävlar! Hittills är det bara fyra som är med och tävlar så passa på! Annars vill jag bara önska en fortsatt trevlig dag, puss!

http://socosy.blogg.se/2012/june/brilliant-smile-tavling.html#comment

2012-06-15 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0