Min skolavslutning!









Just nu har jag kommit på hur mycket jag egentligen kommer sakna våran awesome klass! De 3 åren på Kruingård har varit massa bra med världens bästa klass, jag kommer sakna hela 9:B ♥

Men skolavslutningen var i alla fall grymt bra. Massor med bra människor som sjöng och det var helt underbart. Sen åka vagnen till skolan sen jordgubbe tårta i klasrummet och sen åka rutshikanan genom fönstret sen hem och käka pizza med mamma pappa och Billy, awesome!

Men ska äta massa mer jordgubbe tårta nu så skriver innan jag sticker till Gäddenäs för festis :'D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

härligt, men synd på samma gång.

2012-06-15 @ 15:53:53
URL: http://eehhmmm.blogg.se
Postat av: Sofia :D

Min mamma XD

Svar: Hon är söt ;)
Fanny

2012-06-15 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0