Taggar Gotland!

Yo.
Ni anar inte hur mycket jag taggar att åka till Gotland nu i sommar! Hur mycket som helst. Det är awesome där! Bara för det så får ni lite gammla bilder från andra gånger vi varit där, och vad vi då brukar göra :')
 
Fråga mig inte varför han dammsugade hunden Raya, för det har jag ingen aning om. 
Våra fina grannar kommer alltid och äter massa grillade mat med oss. 
Det börjar alltid med att Gun är små sur. 
Och slutar med att hon är himla glad eftersom hon har ny målade naglar. 
Vi äter alltid massa kräftpr med mysigt folk. 
Jag brukar klättra upp för stort berg vid Lojsta slott.
Det är alltid någon som färgar håret under den tiden vi är på Gotland, oftast jag och Gun, men även mamma.
 
Vi brukar nartuligtvis gör en himla massa mer saker, men det var dom enda bilderna jag hade på denna dator :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0