Dagens outfit 19/3 !

Byxor: H&M
Linne: New Yoker
Tjockiströja: H&M på herravdeliningen (a
Tofflor: H&M på barnavdelningen
aja, har nyss kommit tillbaka från Lydia, vi var ute och åkte inlines och skateboard, men det blåste sjukt mycket så fick gå på vägen hem för jag kom ingenstans :(
Men det snöade idag :o Helt sådär random kom det snö :o Blev besviken på vädret eftersom det ska vara vår nu och snart komma sommar. Men sen blev det massa sol och massor av blåst. Inte kul. Men nu går vi bara en dag till i skolan, sen är det studiedag i 2 dagar och den första ska jag spendera hos min bror i Rockneby :D Awesome !
Min katt är cool ♥
Men nu ska jag ner och äta, så skriver mer sen, Byebye :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söt katt :) Du är också väldigt söt :D

2012-03-19 @ 17:56:16
URL: http://myylifeashanna.devote.se/
Postat av: Emmaa

Gud vilket fint hår!

2012-03-21 @ 21:13:47
URL: http://www.emmaannell.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0