dåligt !

Helu !
Förlåt för världens sämsta uppdatering, men det var såhär: Först var det skola hela dagen, sen åkte mamma och jag och köpte hårfärg. Sen hämtade vi Mathila och då ridade vi mina hästar sen färgade håret och sen när det blev lite kväll gick vi ut på knas, eller aa knas och knas, ja vi hade kul i alla fall :) Och sen idag sov ju Mathilda här och då ridade vi igen och sen skulle vi ut med min Hector men slutade med att vi solade på stenmuren och sen gick vilse i skogen. Vi sålde även kakor till min underbara farmor ♥ Helt ointressant. Men så det är därför jag inte har bloggat något, bara så ni vet ! Men nu ska jag fortsätta blogg som vanligt.

Så nu ska vi ut och sälja dom sista kakorna och sen blogagr jag as mycket :D

Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0