Frågor och svar !

Fick lite frågor förrut som jag hade tänkt att svara på nu, inte många men ett par stycken :)

Från: Hanna
Bästa/roligaste favoritprogram ?

Sv; Jag gillar Simpson, Glee och Victorius (stavning) väldigt mycket :)

Bästa låt ?

Sv; Oj, det finns väldigt många men jag gillar verkligen; Stereo Heart, Drive By, Gloria, Holiday, Young, Wild and Free och Kasper i godislandet. Hahha, det inte en ända låt som sjungs av samma person :)

Vad heter din spotify lista ?

Sv; Den heter "Awesome songs !" Sjukt tråkig, men med massa awesome låtar :)

Om du fick färga ditt hår i vilken färg som helst, vilken skulle du välja och varför ?

Sv; Jag hade självklart valt röd, rikigt röd som Vira på Kandylandy hade förrut, bara för jag alltid velat ha riktigt rött hår hale tiden och det är även mitt mål just nu att få. Jag tycker att det är sjukt snyggt också ! :)

Om du fick välja imellan YouTube och Spotify, vad skulel du valt ?

Sv; Jag tror nog Spotify, men et finns grymt bra låtar med Mitchel och Clinton på YouTube som inte finns på spotify, så det är inte bra, men skulle nog valt Spotify i alla fall, för där kan man få awesome spellistor :)


Från: Maja (hade ingen blogg)
Kan inte du göra en video där du visar hur du sminkar dig varje dag ? :)

Sv; Hade faktiskt tänkt gör det efter att en annan tjej frågat det, så jag får väl göra det snart. Ska in till Kalmar på lördag och köpa nytt smink, så blir väl troligtvis i helgen :)


Jao, men det var ju inte så jätte många men ett par stycken. Men det uppskattas verkligen att ni skriver frågot till mig även när jag inte har frågestund, sjukt kul att läsa och svara på :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om du får beställa så står det i menyn hur du gör men du kan bara mejla (:

2012-03-14 @ 21:15:10
URL: http://jewelsbysofia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0