No Woman No cry !

Yo !
Just nu sitter jag och pluggar på musik provet i morgon och det menas med att lysnna på massa låtar från typ 20-talet och sen komma ihåg dom och vem som sjunger eller ja är stilbildaren :o Hur ska jag komma ihåg det om jag knappt kommer ihåg vem som sjunger min absoluta favoritlåtar. Detta lär bli svårt ! Men i alla fall så har jag fastnat för Bob Marleys låt "No woman, no cry" asså den är lite smått beroende framkallande, bara lite. Men i alla fall så har ni ksnake märkt att jag inte bloggat idag, men jag har varit upptagen hela dagen med att köpa godia och äta kakor hos mormor. Och när jag kom in på Konsum såg jag att dom fått tillbaka den underbara glassen "Calippo shots" men självklart fanns den inte på varken ICA eller konsum, inte bra eftersom den är helt awesome god ju. Kommer ihåg att jag åt den på Gran Canria i 3:an, så blev sjukt glad när jag såg att den är tillbaka :D Men nu har jag inte så mycket att skriva om, för jag ska äta glass, lyssna på skitmusik och kolla skateboards innan jag somnar. Och på lördag taggar vi en dag fylld med shopping med mamma i Kalmar :D
A, bilden ser förjälvig ut, men det kör vi på!
Vill ni veta vilken diet jag kör på ?
Jag kör på kak/godis dieten som går ut på att man äter precis vad man vill och sen kanske motionerar en gång ibland. Eller ja, det gör jag i alla fall och jag tycker den funkar ganska bra, om man inte är ute efter att vara pinnsmal, utan att vara normalsmal typ, då funkar den awesome. Jag själv äter massa kakor och godis varje dag och mnotionerar på idrotten i skolan alltså 2 timamr i veckan, sen ska jag väl kanske börja "promenera" på vårat attract när vi bytt det, de gick ju nemligen sönder, typ kortrslutning :o Men sen blir det massa motion på det, då kan jag äta massa mer kakor :D För jag tycker att det är sjukt att banta när man är asså så liten och inte alls är överviktig, finns ju dom som är normalsmala och bantar. Det gilalr inte jag, dock är det bra att pappa bantar eftersom han är överviktig, men asså inte om man inte behöver ska man ju inte det, helt onödigt. Så ät massa kakor eller vad du nu tycker är gott och sen ut och gå, elelr gör vad du tycker är kul, så kommer du förhoppningsvis må jätte bra :D

Okej, detta kanske va lite rörigt, men skit i att läsa det, detta var bara något jag kom på i affären idag och bara skrev just nu ;)

Nu sak jag lyssna mer musik, hejdå :D

Kommentarer
Postat av: LOu

Riktigt snygg ny header<3:)

2012-03-15 @ 21:58:16
URL: http://flickangosta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0