Premiliärt intagen ! :D

Shosho :)
Yäy, är typ glad nu, jag blev premilinärt intagen till de tre gymnasium jag sökt till :D Sjukt glad, för då kanske det finns en chans att jag kommer in där till höst :) YÄY ! Nej, men har nyss kommit hem från skolan. Vi slutade faktiskt vid 1 men jag fick gå till min bror och stanna där till 4. Sen åkte vi till Mönsterås och köpte pizza och massa godis och popcorn. Sen åt vi det, och så nu sitter jag här och lyssnar på musik :) Ska snart till hästarna och sen se massa filmer och bara chilla !

Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg :)



Kollade in här och skulle bara säga att jag också heter Fanny :)



<3

2012-03-30 @ 17:54:49
URL: http://ebfa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0