Awesome dag!

Hey!

Är nu hemma efter en awesome dag i Kalmar/Öland med Mathilda och hennes awesome familj! Först åkte vi till modehuset och kollade lite kläder och Mathilda hittade en klänning som var massa snygg, så hon köpte den. Sen åt vi på IKEA och sen "Lekte" vi på Leos Lekland :'D Grymt kul! Sen åkte vi till Öland för att hennes mamma skulle kolla skor, men hittade inga så vi åkte till Baronen och kollade, vi gick in på New Yoker och jag hittade en awesome klänning som jag ska köpa i morgon och ha på skolavslutningen :'D Har dock redan köpt kläder och ha där, men dom kan man ha när som annars ju. Sen gick vi in på The Body Shop med hennes mamma och sen åkte vi hem igen. Alltså, en awesome dag med awesome pepz!
Och i morgon så ska jag och mamma in till stan för att kolla lite då, och då ska jag köpa den där klänningen och kanske ett par skor :') Har dock inga pengar så får tigga av pappi (: Så nu funderar jag på att fråga pappa om vi kan övningsköra lite till idag :')

Just, jag skulle ju lägga upp bilder på kläderna jag köpte i Berlin och Krakow, men dom kommer snart :')


Nu ska jag äta mitt godis till en awesome film :')


Jag gjorde rätt och ångrar mig inte!

Kommentarer
Postat av: Zofie Jashari - 17år & förlovad med en 34åring

Ha en fin fredagskväll :)

2012-05-18 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0