Dagens Outfit!

Tjockiströja: H&M  Linne: BikBok  Byxor: H&M  Skor: Skopunkten
Så nu efter en lång dag i skolan (kom dock inte hem nu) med galet mycket skratt, så ska jag sätta mig ner i lugn och ro och plugga på So:n tills i morgon. Jag kan seriöst ingenting om EU och FN. Hade ju tyskaprov idag med som faktiskt gick ganska bra tror jag, vet att jag inte svarade på alla och glömde skriva "Gefahren" på en sak, annars gick det awesome tror jag. Funderar på att skriva ett inlägg på tyska bara för att liksom. Så alla ni som inte kan tyska kan lära er lite av den lilla jag kan. Hahah! åh jag har sjukt dålig humor just nu. Så funderar på att sluta skriva så jag inte gör detta inlägg för mycket tråkigt, det blev ju trots allt ganska tråkigt. OCH JAG TAGGAR GALET MASSA TILL TYSKLAND/POLLAND NU! Har redan köpt godis, tuggummi och energidryck som vi ska ha på resan neråt. Sen och sitta med Amanda kommer ju göra hela resan galet massa mer awesome! Nej men nu ska jag in i duschen sen plugga plugga plugga.

Hejdå, kanske skriver ett litet inlägg sen :)

Kommentarer
Postat av: mysan

Glöm aldrig att du är en underbar person precis som du är! ;) <3

2012-05-03 @ 20:43:42
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snygga skor♥ PS: Har likadana♥

2012-05-04 @ 17:21:58
URL: http://matildafoors.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnea ♥

HISS! :D

2012-05-06 @ 14:24:21
URL: http://enligtlinneasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0