Dagens!

Dagens umgänge: Typ Mathilda eftersom det inte var så många andra i skolan när jag var där (:
♥  Dagens låt: Still around med Clinton Cave ♥ Och massa andra med Clinton och Mitchel Cave ♥
♥  Dagens skämt: Har skämtat massa idag, men kommer inte ihåg någe speciellt (:
♥  Dagens önskan: Att få åka till Australien och träffa Clinton och Mitchel där :'D
♥  Dagens ord: "Massa" Kanske? (:
♥  Dagens planer: Köpa bensin, massa glass och sen äta glassen och plugga kemi (:
♥  Dagens drog: Clinton och Mitchel Cave ♥  Låten Still Around ♥ Calippo Shots och Haribo glassen ♥
♥  Dagens tips: Att ta vara på dagen som den kommer, och inte blicka tillbaka på det som varit, bara blicka framåt (:
♥  Dagens sämsta: Att vi hade nationella, men det gick nog bra ändå (:
♥  Dagens mående: Galet massa glad av någon anledning :'D
♥  Dagens tråkigaste: Kemi provs pluggandet.
♥  Dagens roligaste: Allt under denna dag, men skulle tippa på att det var när min brors unge kom med min bror på mopeden han vinkade galet mycket, så hels jag blev massa glad :'D ♥


Inte bästa bilden menmen.
Byxor: Pim Kie-Berlin
Linne: Bikbok
Skor: Converse-Stadium

Kommentarer
Postat av: Lina BREE!

Finaste bloggen ! <3333 :* sötis <3

2012-05-16 @ 21:00:53
URL: http://www.leela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0