En dag vaknar du upp och inser att du är död.

Shululu!
Vaknade för typ 1 timme sen så jag har faktiskt inte hunnit göra så mycket idag. Har hunnit äta massa mat och muffins. Så snart måste jag städa eftersom mamma tvingade mig, men skulle hellre vara ut i det awesome väder som vi har nu. Jag har föresten nästan övertalat mina föräldrar om att jag ska få tatuera "Family ♥" på armen eller någe, och dom är nästan med på det :'D Yäy, det är mer än awesome! Nej men annars idag ska jag inte göra så mycket, ska försöka komma ut i solen och fixa lite :')

Bara jag som tycker att Clinton Cave är typ snyggast i världen? :$

Nej men ska dra nu, så vi ses eller hörs sen :')

Yäy, jag ska nog film hur jag bor så ni får se det? :'D

Kommentarer
Postat av: Alli

Inte sett honom förut, men han var väl helt okey. :p

2012-05-20 @ 14:03:43
URL: http://paraplyhandtag.blogg.se/
Postat av: Anna:)

heej, fin blogg :)

kolla gärna våran blogg www.annamichaelawikstrm.blogg.se :)



& clinton cave är skkit snygg men hans lillebror mitchel är så mycket snyggare! :)

2012-05-20 @ 16:50:39
URL: http://annamichaelawikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0