Gick inte vilse!

Yäy, ni hör rätt! Jag och Mathilda gick inte vilse alls idag! Galet awesome har denna dagen varit annars. Först nationella i matte och set gick såfär bra, sen till vårdcentralen för att kolla min hals och ta blodprov och massa sånt, sen engelska och sen orientering i skogen. Dock följde vi efter massa andra så det var kanske därför vi inte gick vilse. Och juste! När pappa och jag skulle hämta Mathilda så åkte vi en väg och där stod en kossa bebis mitt ivägen och hade gått ut ur hagen. Men sen kom en av våra lärare och hjälpte till så kossa bebisen kom in i hagenb igen och fick träffa sin mamma igen (: Men aja, sen när vi skulle hem från orientring hade vi ju typ ingen som kunde hämta oss för alla jobbade, så Mathildas små läskiga storebror fick hämta oss, men det var massa bra för annars hade vi fått gå, så ja tack Alexander (: Sen nu ska jag snart äta och plugga massa kemi och packa ner kläderna till Spexfotot i morgon där jag och Mathilda ska ha massa hello kitty kläder på oss, ni får se bild i morgon (: Kommer bli massa awesome, fast dock så har våran klass inte planerat någonting, men det blir npg bra med det (: Nu vet jag inte vad jag ska skriva men jag är sugen på glass, massa sugen! Ska lyssna på massa musik nu och plugga kemi, så jag bloggar lite senare (:

Hejdå :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0