Hemma från plusgymnasiet!

Yäy, är nu äntligen hemma från en awesome "dag" i Kalmar med Mathilda och hennes  familj och min familj på plusgymnasiet och donken! AWESOME! Men inget slår det när Mathildas mamma börjar prata om blommor och bin inne på donken så jag tror att alla hör. Bara för jag sa att vi fått sommarsoppa med typ blommor och bin i. Asså hela dagen i Kalmar var galen, Mathildas mamma var nog inte som hon skulle idag, men massa kul :'D Skämmde ut mig när jag var på toa och öppnade dörren ganska hårt så den slog i väggen och jag skrek massa högt så jag tror många hörde. Föresten så tror jag tt min klass kommer bli ganska awesome nu, har ju träffat alla och det verkade helt okej, pratade dock inte med någon typ. Men läraren ska jag inte säga något om.
Vi fick en "goddiebag" med mascara, kajal, nagelfil, läppglans och puder i. Ganska gulligt av dom :')
Nu ska jag pärla för det tycker jag väldigt väldigt mycket om :'D Sen ska jag också öva massa på åten som vi ska sjunga i morgon på musiken, taggar inte alls på det, menmen.
Hejdå :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0