Hemma från skolis nu!

Heyhey!
Nu har jag äntligen kommit hem från en dag i skolis igen. Men först avr jag ju hemma med hästarna när hovslagaren kom och en skulle jag ta bussen vid kvart över 10, men den dumma bussen kom inte förens 20 i 11, så fick vänta jätte länge och det fanns inte heller någon information om det på KLT's hemsida heller. Men sen tog jag bussen och kom tills kolan lite efter 11 och då hade vi som vanligt massa tråkiga lektioner. Inte kul alls. Vi har fårr Kemi/Fysik inlämningsuppgift om miljö nu med som jag ska vara så duktig och börja med redan idag, sen måste jag göra en bokpresentation om boken "Jag är tyvärr dör och kan inte komma till skolan idag" samt att jag måste läsa ut den innan och samla citat också. Himla kobbigt, sen har vi engelska läxa med till på onsdag. Lika bra att börja plugga på allt nu.

Mysig källare vi har va? :3

Men nu ska jag fortssätta att äte min macka som är himla svår att äta, allt trillar ut ): Och så ska jag äta alla mina godsaker :')

Hejdå :'D

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Mysmys!

2012-05-21 @ 16:56:14
URL: http://evit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0