I skolis!

Hey!
Sitter just nu i kemi salen och har fysik. Skriver fortfarande om regnskogen. Har massa kvar att skriva. Så lär ju få plugga massa hemma också. Men snart så slutar vi och då ska jag hem och äta massa gott och sen ska jag väl somna tidift och platta mitt hår, hade jag tänkt. I morgon ska jag och Mathild och våra föräldrar på VIP sak på plusgymnasiet i Kalmar, kommer bli awesome och sen äta på McDonalds, vilket är ännu mer awesome! YÄY! Är lite taggad på att gå till skolan i morgon och taggad på hela skolan nu, bara för det snart är lov och vi slipper den :'D Yäy, AWESOME! Taggar till 100000000 nu på lovet, kommer bli massa chill och jag har sommarjobb x3 också, vilket är awesome för då får man massa pengar! Ska klippa gräs hos grannen, städa en gång i veckan hos farmor och sen ska jag sommarjobba hos pappa på hans firma och åka runt på massa ställen. Det stavas A-W-E-S-O-M-E! Mihihi, kände för att skriva av mig om hur mycket jag längtar lovet! Kan vara kul för er att evta att jag är grymt pepp på lovet och livet just nu, känner mig massa pepp på att blogga också, så det kommer ni få se massa av, flera inlägg om dagen, mer än vad det har varit innan. Massa awesome!

Kolla vilken awesome skateboard! I sommar ska jag verkligen lära mig att åka skateboard! Det ska jag verkligen göra. Sen ska jag bli så duktig att jag ska köpa mig en bräda med Hello Kitty på. Vill dock ha en långboard med, me ndet får vänta länge. Men skateboard ska jag bli massa bra på! Okej? :'D

Hejdå :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0