Inget liv, ni får se min tandställning.

Yäy, för första gången så ska ni få se bilder på mig där man ser min fulfula tandställning :3









Kände att jag inte hade något att göra, så vad gör man inte om man har en kamera med sig in på toan? Jo, ni får bara stå ut med domma ego bilderna. Ni får gärna säga att jag ser förjävlig ut i tandställning för det vet jag redan att jag gör. Men aja, nu vet ni hur jag ser ut i tandställning, jag ler alltid med stängd mun på alla kort ju annars :')

Bara för Mathilda var så elak så tar jag bort min bild med massa dubbelhakor ):

Kommentarer
Postat av: mathildaaa

HAHAHAHAHAH TRIPPEL DUBBEL HAKA <3<3<3<3

AHHAHAHAHAH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHA. så jävla snygg du är! <3<3<3<3<3

2012-05-20 @ 15:48:58
Postat av: Freja

Haha, aw, folk med tandställning är så söta :3

2012-05-20 @ 19:31:04
URL: http://livetsomfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0