Just nu!

Shosho!

Just nu har jag precis kommit hem från farmor. Började skolan vid kcart över 10 idag och slutade vid kvart över 12, så det var helt chill. Hade ju nationella muntliga i engelska och matte ju, och det gick faktiskt helt okej bra (: Tror jag i alla fall. Sen när det var slut så åkte Mathilda med mig hem och vi gjorde hamburgare och såg en halv film. Sen körde jag hem henne och åkte direkt och städade hos farmor. 100 kronor rikare nu (: Så blir väl att åka och shoppa nu någon dag, men jag har redan glömt vad jag la pengen D: Men aja. I morgon har vi ännu en chill dag, vi börjar med nationella i matte och sen har vi orientering hela dagen efter det, så ännu en dag med moppe till skolan. Så om jag inte uppdaterar något i morgon är det säkert för jag är helt vilse i skogen tillsammans med Mathilda eller sitter och klappar en björn, vi får se vilket som låter bäst just då. Jag älskar orientering, men är ganska dålig på det, varje år har jag och Mathilda förvirrat bort oss där i Långehäll, men i år ska vi vara bäst, bara så ni vet (:

Men just nu chilalr jag med en glass som jag hittade i frysen som Mathilda la där idag när hon kom (: Den är massa god!

Dator, Mobil, Hörlurar och Calippo Shots! Dagen är räddad ♥
Ser ni min bakgrundsbild på datorn? Det är världens underbaraste snyggaste människa, Clinton Cave ♥ Hahah, nej men ärligt, visst är han snygg? Men han är min! Okej?


Hihihihi, hoppas pappa pratar med min bror om att Alexander kom fram och kaste sten, sparkade mig så satan på benen flera gånger och slog både mig och Mathilda idag skolan. Han kommer få massa skäll av min pappa när han träffar honom. Hihihihiih. Nästan kul!
Det behövde ni inte läsa, hihihihiih (:

Hejdå! (:

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv; Ja! Och det värsta är att dom vet att dom ser jävligt bra ut. Dom behöver bara få bekräftelse. Helst av "coola" killar och fjortistjejer. Uh.

2012-05-14 @ 21:03:34
URL: http://matildamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0