Polenresan del 2.

Nu kommer det massa bilder från polen/tyskland igen. Men dom kommer lite random och bilderna är också random :)
Det brann i en bil som vi körde förbi i Danmark.
På båten.
"Berlin by night" med Amanda, Tora och Lydia.
Ignorera mitt fula smile.
Vid Berlinmuren.
Oskar ä cool.
Här är jag 100% osminkad. Hade bara lust att visa hur jag ser ut då (a
Berlinmur.
Oskar och jag vid Checkpoint Charlie.
Marcus köpte en hatt vid Checkpoint Charlie.
Det gjorde även Anton och Hugo.
Ausswich-Birkenau
Massa burkar från ett koncentrationsläger.
Någon nalle vi Berlinnmuren med Melinda, jag, Oskar, Tora, Amanda. Sen ser man Johan, Jonte, Felix, Jenny och Madde också, även Lydia.
Nallen är grymt söt och det var typ galet svårt att komma upp dit tyckte jag :)
Men det kommer flera bilder senare, dom kommer komma i omgångar. Har över 600 bilder och ni vill nog inte se alla på en gång :)

Kommentarer
Postat av: Isabell ♥

fina bilder!

2012-05-13 @ 15:08:21
URL: http://isabelliish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0