Vill ha, maj månad!

Yäy, gjorde nyss en ny kategori som heter "Månadens vill ha ♥" där jag kommer lägga upp bilder på saker som jag vill ha just denna månaden, så nu kommer det vad jag vill ha nu i maj månad.


Keps från Junkyard-349 kornor. Ska nog fixa den när barnbidraget kommer (a

Shorts från BikBok-149 kronor.

Bikiniöverdel från Cubus-149 kronor, funderar på att köpa den i morgon (a Sen en vanlig svart underdel för 79 kronor på Cubus (a

Baseball jacka tröja från Gina Tricot-299 kronor.

Tröja från Carlings-199 kronor. Får bli denna i morgon med om den finns och jag har pengar kvar (a

Linne från Cubus-129 kronor.

Jeans från Gina Tricot-199 kronor.

T-shirt från Carlings-199 kronor.

t-shirt från Junkyard-299 kronor.

Short från Gina Tricot-149 kronor.

Shorts från Gina Tricot-399 kronor.

Skateboard från Junkyard-499 kronor.


Ja, detta är lite av vad jag vill ha just nu :')
Ser ni föresten hur min klädstil är olika från varje sak? Typ gulliga shorts och skateboard med wodoo tröja och keps :')


Kommentarer
Postat av: Emme

As fin blogg. :3

2012-05-18 @ 21:32:55
URL: http://olofe.blogg.se/
Postat av: Tina ♥

GUD vad fina kläder <3

2012-05-19 @ 14:39:07
URL: http://lillapandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0