You still around.

Yäy!
Ignorera min rubriker, okej? :')
Men i detta inlägget ska jag berätte om min dag hade jag tänkt, ni vet sånt här tråkigt inlägg :')
Ja, så jag vaknade vid 6 och gick då för att fixa sminka mig och fixa håret. Sen så åkte pappa och jag upp till hästisarna och sen körde han mig till Lydia. Då åkte vi bussarna till skolan och sen hade vi lektioner till typ kvart i 10 för sen gick vi på någon konser i folkets hus, ganska bra. Sen hade vi lektioner igen som vanligt. Dock är jag massa glad att Lovisa och jag är klar med inbjudan till redovisningen av Polenresan. Sen åkte jag med mamma hem och så nu har jag då varit hos hästisarna igen för att göra större hage åt Hälgis :'D
Det var min dag.

Yäy!

Kommentarer
Postat av: Iman<3

Jätte fin design du har:)

2012-05-24 @ 20:18:35
URL: http://imaniibieber.blogg.se/
Postat av: Andrea

har dig med bland länkarna :D

2012-05-24 @ 20:18:40
URL: http://motorhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0