Dag 1-mina bästa vänner!

Åh, jag har nog 3 absoluta bästa vänner! 
Först Amanda.
Hon och Melinda delar första plats, helt klart! 
Amanda, är så sjukt underbar och så sjukt snäll. Med henne kan jag verkligen vara mig själv, kan berätta precis allt för henne utan att hon skrattar och kommer med negativa kommentarer. Blir alltis så sjukt glad av att se henne, höra hennes röst pch bara vara med henne. Så sjukt undebart! Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om henne! Tycker om henne alldeles för mycket! 
Panda fan <3 Fenny! 
 
Sen Melinda.
Hon är precis osm Amanda helst underbar och sjukt söt! Kan berätta allt för henne och hon verkligen lyssnar ch förstår och vi gör så sjukt mycket roliga saker tillsammans, helt underbart! Blir massa glad av att se henne, höra henne och allt sånt. Jag kan inte heller beskriva med ord hur mycket jag tycker om henne och hur mycket hon betyder för mig!
Melitta <3 Melutta! 
 
Sen Dennis.
Hittade ingen bra bild på honom...
Nemen, han är en av mina nyaste bästa vänner! Sjukt rolig och söt kille. Blir alltid lika glad av att snacka med honom osv. Han är sjukt snäll och kan göra hela min dag bättre! En toppen kille! Tycker väldigt mycket om honom också även om han bor alldeles för långt härifrån!
Denni <3 Fenny!
 
Wihih, detta var mina bästa vänner det! :) 
Dom är alldeles för söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0