Dagens outfit och om dagen!

Åhåh, har inte bloggat alls idag! Har vart i skolan ju. Första lektionen var inställd så vi började vid 10 istället för 8, men det fick vi reda på när vi var där. Sen hade vi matte prov så slutade vid halv 11. Så jag, Lovisa, Oskar, Oskar, Hampus, Elias och Carl och åt i matsalen sen gick vi vidare mot Kagg för att se några uppträdande som musik eleverna i 2:an hade. Massa duktiga va dom! Sen efter det tog jag halv två bussen hem och åkte till farmor och städade. Så har inte hunnit blogga alls. Så nu ska jag snart in i duschen och sen se film. Tagga inför i morgons idrotts lektion då det står skridskor på schemat! Tagga tagga!
Tröja: Cubus // Byxor: H&M
Kände mig inte alls fin idag, inte alls.. Så hoppas på en lite finare dag i morgon.
 
Åhåh, kommer då under skridsko åkingen i morgon på idrotten, jag kan inte ens stå på ett par skridskor utan att trilla på rumpan ): Inte okej. Får väl ha Emma och Ebba och Ellie som hjälper mig, dom får hålla i mig allihop. Får ha med en kudde att ha på rumpan och sen små kuddar att ha på armbågarna och knäna, kommer dö! Så om jag inte bloggar i morgon efter klockan 10 så har jag antagligen kört ihjäl mig där inne på isen. Så säger tack för den tid som varit osv :)
 
Nemen nu ska jag springa in i duschen och sen se massa film. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt :)

Svar: Tack :)
Fanny

2012-11-21 @ 16:07:03
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0