Dagens shopping!

Hey kompisar!
Har precis kommit hem från en shoppingrunda i Kalmar och kom hem med massa roliga saker :)
 
Stickad tröja: Gina tricot 199 kronor.
 
Shorta: Gina tricot 150 kronor
 
Köpte inte denna idag men glömt och visa den. Den kommer i alal fall från H&M och kostar 149 kronor. Råkade klicka hem fel, trodde inte det var glitter i den, men nu va det de :c
 
Mysig tröja: H&M 199 kronor
 
Bh: H&M 129 kronor.
 
Vart i alla fall en lykad dag tycker jag :3
Nu ska jag plugga massa naturkunskap med favoritmusiken i lurarna och sen ska jag till Oknö och sova hos Amanda där inatt, massa awesome :3
Jag känner att jag kommer faila himla mycket på provet på tisdag eftersom jag inte pluggat alls, sen ska jag skissa en leksak tills på tisdag med, sen göra klart en modell tills på måndag och läsa ut en hel bok jag inte börjat på tills på fredag då det är bok prat i skolan för alla 1:or. Kommer faila på allt! Inte okej! D:
 
Men hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0