Fråge sak..

Frågor om mina bästa vänner! :*
 
Om din bästa vän Amanda! :D

1. Vad heter hon/han? - Amanda Olsson
2. Vilken klass går hon/han i? - Första året på gymnasiet. 
3. Vart hon/han bor? - Mönsterås (Oknö), Blomstermåla
4. Vad älskar hon/han att göra? - Snacka skype, va med vänner, fota, träna små skitarna, träna själv, sjunga :)
5. När fyller hon/han år? - 9 februari
6. Kan du hennes mobil nummer utantill? - Hehe, nej. Kan ingens nummer alls.
7. Har hon/han några syskon? - Jaemen, 2 storasystrar och 1 lillebror. 
8. Spelar hon/han någon sport? - Innebandy, eller hon är tränare i alla fall..
9. Vart träffades ni första gången? - För himla länge sen, tror det var förskolan eller innan det.
10. Har ni minnen tillsammans? - Oja, hur många som helst :* <3
11. Vad är det bästa med denna personen? - Hela hon är bäst! :*
12. Kan du prata med henne/han om allt? -  Oja, om precis allt!
13. Vilken typ av person är hon/han? - Världes underbaraste! :*
14. Husdjur? - Hund en gång ibland :)
15. Har ni bråkat någon gång? - Jodå.. Men det löser sig alltid :')
16. Kommer ni tillbringa sommaren tillsammans? - Men självklart, hela året också! :*
17. Hårfärg? - Svart/mörkbun med röda dip dyes. 
18. Har ni likadan smak för saker? - Tror det, eller i alal fall lite :')
19. Älskar du henne/han? - Oja, på tok för mycket! <3
20. Varför är just denna personen din bästis? - För hon är underbar och bryr sig om allt, hon lyssnar på mig, helt underbar helt enkelt :* <3
 
Om din bästa vän Melinda! :D

1. Vad heter hon/han? - Melinda Karlsson
2. Vilken klass går hon/han i? - Första året på gymnasiet
3. Vart hon/han bor? - Blomstermåla.
4. Vad älskar hon/han att göra? - Dansa, rida, va med vänner, sjunga :)
5. När fyller hon/han år? - 27 mars
6. Kan du hennes mobil nummer utantill? - Ne, kan som sagt int ens min mammas nummer, alla finns i mobilen ju..
7. Har hon/han några syskon? - Ja, en storebror.
8. Spelar hon/han någon sport? - Hon rider och dansar massa i skolan :)
9. Vart träffades ni första gången? - Första dagen i förskolan :)
10. Har ni minnen tillsammans? - Oja, har massor! :* <3
11. Vad är det bästa med denna personen? - Hela hon är bäst! :*  
12. Kan du prata med henne/han om allt? -  Oja, om precis allt! :)
13. Vilken typ av person är hon/han? - Värsta underbara snälla tjejen! :)
14. Husdjur? - 2 hundar, 2 hästar :)
15. Har ni bråkat någon gång? - Nej, aldrig :')
16. Kommer ni tillbringa sommaren tillsammans? - Men det är la klart? :*
17. Hårfärg? - Blondie :')
18. Har ni likadan smak för saker? - Nja, inte direkt..
19. Älskar du henne/han? - Oja, hur mycket som heslt! <3
20. Varför är just denna personen din bästis? - För hon är snäll, underbar och lyssnar verkligen på allt! :* <3
 
Hihi, älskar mina två bästa vänner himla massa och dom betyder lika mycket för mig och jag är himla glad att ha dom två knasisarna i mitt liv, ni gör mig hel, att jag orkar leva, ni håller mig vid liv osv :* <3
Nej men jag älskar dom exakt lika mycket, därför är båda mina bästisar :*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh! Du är så jävla söt!
Älskar dig sjukt mycket Fenny! Glöm aldrig det. <3

Svar: Aw, du är söt!Älskar dig sjukt mycket också Mandi! Glöm, inte det! <3
Fanny

2012-11-25 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0