Ingen rubrik.

Hej!
Snart ska jag som vanligt bege mig till bussen och sen mit skolan. Är så sjukt trött just nu så ikväll får det inte bli någe skype alls, utan jag ska bara sitta och läsa min tråkiga bok som jag måste läsa i skolan. Valde nog den tråkigaste av dom alla, men måste läsa ut den till den sista så jag har ett tag kvar. 
I skolan idag har vi typ ESTKOMP, naturkunskap och bild vilketär helt okej för mig, eller i alla fall bilden. ESTKOMP är int ekul längre, skapa film med manusregler, göra filmanalyser och göra film utan manusregler, sjukt jobbigt det där med alla regler och komma ihåg och alla scener osv, jobbigt jobbigt. 
Tröja: H&M // Byxor: H&M
That's me today :3
 
Nemen nu ska jag ner och äta frukost eller något, sen bege mig till skolan, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0