Massa pluggande!

Hej älsklingar!
Sitter i min säng med en tjock naturkusnkaps bok och musik och pluggar en himla massa, inte alls okej, fattar ingenting. Jag vill hellre rita, blogga, sova, fixa en ny header och massa med. 
Men skolan idag var brabra. Kom dit mycket tidigare än vad vi börjar och då va Samme där. Whoopwhoop. Sen massa lektioner och sen hem och nu sitter jag här och degar. 
 
Jag vill verkligen börja blogga ordentligt med massa fina bilder på dagens outfit och så, men jag har inget stativ eller vit bakgrund så bilderna blir extra fina. Men har önskat mig ett stativ i julklapp och även två vita lakan, så jag hoppas på att jag får något av det så jag kan ha min egen lilla "fotostudio" på mitt rum. Fult namn, men jag vet inte vad jag ska kalla det, så får bli så. Vill i alla fall ta fina dagens outfit bilder med vit bakgrund eftersom det är mörkt både när jag åker till skolan och kommer hem igen, inte bra. Men jag ska komma på ett nytt sätt att få fina bilder på tills i mrogon. 
 
I morgon har jag naturkusnkaps prov, fatta vad dåligt det kommer gå.. Kan ingenting och istället för att plugga sitter jag här och bloggar.. Vill inte plugga, men måste. Vill inte faila totalt. Men det är så drygt med natur. 
 
Snart är det jullov, typ bara några veckor kvar snart, och snart första december och allt. Awesome. Längtar till tusen, även om detta året inte blir som jag vill. Vilket är sjukt tråkigt för jag älskar att fira jul med hela familjen, men inte i år nej.. 
 
Åh, ska kanske sälja mina älskade bäbis hästar! Är inte lika intresserad av ridning nu som jag var för 5 år sen när vi köpte Vippe. Så det är dte enda rätta att göra, så dom får komma till någon som älskar dom lika mycket som mig, men som fortfarande har ridningen som en stor hobby och verkligen vill lära Vippe lite saker som jag aldrig gjort. Åh, det är inte lätt alls. Men jag återkommer med mer information om det sen.
Min söta bebis :'c 
Sitter typ och gråter nu med.. Inte lätt. vet att jag kommer ångra mig hur eller hur. Såklart älskar jag ju dom himla massa, men jag vill att dom ska komma till någon som brinner för ridning och vill rida honom mer än jag gör. Har ju ont i mitt knä med och det gör inte det hela bättre precis.. ÅH, döda mig! Vill verkligen inte, men vet att jag kanske måste.. :'c
 
Men nu måste jag plugga en himla massa, pussen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0