Nu åker ludd tröjan på.

Hej vänner!
Vaknade för en stund sen INNAN klockan ;o Vaknade av att jag satt upp och bah "Endoplasmatiska nätverket! Vad är det?" Åh, jag kan ju verkligen ingenting om celler och så nu.. Fml. Men får väl hoppas på ett E i alla fall.
Men idag är det som vanligt skola och vi ska typ spela in film. Sen efter skolan ska förhoppningsvis jag och Melinda in till stan för att köpa julklappar och käka på subway, omnomnom :3
Tröja: Gina tricot // Jeansväst: Typ second hand // Byxor: BikBok // Linne: H&M
Usch.. HAr tjockis ansikte idag, men det är okaj.. 
Nu ska jag gå ner och fråga om pappa kan köra mig till bussen eftersom det regnar himla massa.. 
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de gick bra:)

Svar: Gick inte allt för bra! :/
Fanny

2012-11-27 @ 09:57:01
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0