Snart drar jag och tatuera mig osv.

Hey!
Skolan idag var super chill, först svenska då vi såg film och lite sen matte då vi fick sitta och jobba vart vi ville, så jag och Emma gick till subway och åt istallet, mys :3 Sen bussen hem och nu är jag här. 
Så snart ska jag och mamma åka in till Oskarshamn för  att tatuera mig, hoppas på att resultatet kommer bli bra! Men kommer dö av smärta..
Såhär ser jag ut just nu :3 
Har fått ett sår vid ögat typ som är helt fucked up och går inte att sminka över, men as fult utan smink på det också! :(
:3
Jag ville vara lite ego nu och lägga upp bilder på mig i fall jag dör av smärta och inte kan blogga mer :c
Linne: BikBok // Byxor: H&M
Och ja, jag har en mjuk tjockismage, jag är inte pinnsmal. Men jag är nöjd :3
 
Mihih, nu ska jag ner och äta lite mat lite snabbt sen åka, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0