Utfyllnad osv!

* ditt fullständiga namn? - felicia falkestad

* Vad är klockan just nu? - 19.05
* längd? - 1.73 OCH EN HALV!
* vikt? - 
* smeknamn? - Fanny, Fenny
* vart bor du? - Kalmar typ
* vad gör du på fritiden? - Vänner, plugg, shoppa, blogga, osv
* beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Jag är väl för det mesta alltid glad, eller mina små vänner i klassen säger att jag alltid är glad :'D
* vad är du mest missnöjd med din kropp? - Näsan och läpparna..
* vad är du mest nöjd med? - Ögonen kanske.. 
* vad har du för uppfattning om dig själv? - 
* vad vill du jobba som äldre? - Fotograf! <3
* hårfärg? - Brunt
* ögonfärg? - Blå eller något..
* någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Att jag är sjukt blyg och inte vågar prata inför klassen eller prata massor med personer som jag inte pratar med så ofta, täner hela tiden på vad dom ska tycka och tänka om mig och jag stör mig på att jag gör det. Måste börja ta tag i mig själv och börja våga prata massor och inte bry mig om vad andra tycker helt enkelt! Jag tror jag kommer klara det! 

* kan du själv säga att du ser bra ut? - NEJ! Verkligen inte.

* hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Så mycket tills jag själv tycker att jag är nöjd, vilket ofta inte händer..
* är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Mina underkläder kan jag inte glömma ;)
* någon vana? - Sätta i linserna :D
* berätta något som du nyss lärt dig? - Tex, att jag inte bor i Östergötland, vad en Kamikaze är och vad vinyl eller vad det nu heter är :)
* vad heter din bästa vän? - Amanda, Melinda och Dennis! Sen är alla mina vänner i min klass osm mina bästa vänner också helt klart! <3
* hur många nära vänner har du? - Tillräckligt, älskar dom massor! <3
* anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Absolut inte. Tror knappt någon vet vem jag är ;o
* vet många personer vem du är? - Det tror jag verkligen inet ;o

* hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Nejnej, alldeles för stor skola för det x) 

* när var du senast med någon kompis? - Hemma var det väl i lördags, men är ju med vännerna i skolan med :)
* känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej, verkligen inte!
* vem sov du senast hos av dina kompisar? - Oj, det var nog Amanda, brukar alltid sova hos mig av en konstig anledning ;o
* vem sov senast hos dig? - Amanda

 
Tankar & skit:
* Har du någon fobi? - VATTEN! Spindlar, eld, båtar. 
* Har du någon allergi? - Nej :)
* Vad tänker du på innan du somnar? - Allt för mycket..
* Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Inte alls mycket tror jag..
 
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
* Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Båda tror jag, eller jag vet inte.. 
* En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Eftersom jag inte har kille så tar jag en galen kväll med tjejerna :)
* Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Har ju ingen kille nu så bästa vännen :D
* Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Ingen aning..

Klädstil:
* Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej, det tror jag inte.. Ne.
* Vad klär du dig i oftast? - Jeans och linne eller stickad tröja och skor typ. 
* Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Ja, typ. 
* Klär du dig dyrt? - Jag struntar i priset helt och hållet, bara jag gillar kläderna så äre chill. 
* Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? -  Har ju ingen stil direkt, så mig själv skulle jag gissa på :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0