Dagens outfit!

 
Tröja: H&M // Väst: Second hand // Byxor: Bikbok // Halsband: Cocoo.se
 
Idag är det som vanligt ännu en skoldag som väntar, fast med massa roliga lektioner, typ foto, musik, teater grejs och naturkunskap. Faktiskt helt chill. Sen efter skolan ska jag kanske tträffa Amanda, men det får vi se då. Sen i morgon kommer Melinda hit och sover en natt, awesome! :D
Klockan är inte alls mycket och det är mer än en timme innan bussen går men jag är helt klar med att ifxa mig och allt så jag vet inte riktigt vadjag ska göra nu till jag ska åka till bussen, men det märker vi, kanske se en film :)
Men jag bloggar mer i skolan och ,er sen, puss :*

Kommentarer
Postat av: emelie

snyggt <3

Svar: Tack! <3
Fanny

2012-10-21 @ 20:21:08
URL: http://emeliebergeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0