gymnasiemässa outfit!

Hey!
Har precis kommit hem från gymnasiemässan. Vart faktiskt kul att bara sitta där och måla och sen dansa vid 2 tillfällen. Sen sprang även jag, Matilda och Ellie runt och åt massa saker som fanns vid programmen, ganska gott. Sen innan jag kom hem åkte mamma och jag in till en second hand affär och hittade äntligen en jeansjacka som jag ahr gjort om till väst nu, awesome! Ni får se bild sen för nu ska jag se "Vänner" och äta lite godis. Men först dagens fula outfit.
Ful/fin tröja från skolan // Leggings: Mamma // Linne: New Yoker
Det står "Bli bildad" på tröjan...
Men i alla fall så var alla i min klass som sjöng och spelade på mässan super duktiga. Så bra var dom :D
Men pusspuss, bloggar mer sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0