Idag!

Hej kompisar!
Idag kommer jag heller inte kunna bogga så himla mycket. För föst ska jag fixa mig och så, äta lite och greja. Sen ska jag ta bussen in till Kalma och köpa en jacka, sen vidare med bussen till Öland, för halloween fest grejs hos en i klassen, och där stannar jag tills typ 8 i morgon på morgonen. Så jag kommer typ inte blogga alls mycket idag eftersom jag inte kommer hinna det. Men får försöka lägga upp ett tidsinställt och så, vi får se :)
Random bild.
 
Men nu ska jag fixa mig lite och så. Det blir nog bra. Sen fixa ett tidstinställt inlägg, sen äta och sen mot Kalmar och vidare mot Öland och träffa massa människor. Awesome! 
Men pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0