Otfit + dagens planer!

Heehey!
Idag är det orientering i skolan. Jag kommer förvirra bort mig en himla massa. Inte kul... Så ska ta en senare buss idag men är ändå vaken som jag brukar och det är nu 1 timme kvar tills jag ska åka till Lydia. Knas. Men ni får en dagens outfit bild så länge.
Tröjan köpte jag på BikBok igår // Linnet kommer från Gina Tricot // och leggingsen är mammas
Och sådär ser jag ungefär ut idag. 
För övrigt så älskar jag min stora mysiga tröja, den är så mysig :3 Massa kärlek till den!
Sen vill jag tacka mina fina klasskompisar för en trvlig dag igår, tycker vi borde göra om det :) <3
Inte för jag tror att någon av er läser detta, men om ni gör det så tycker jag att det var kul igår :) 
Men jag bloggar när jag är tillbaka från orienteringen sen, om jag nu kommer tillbaka...
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0