Pepparkakor, musik och jul längtan!

Sitter nerbäddad i min säng och äter pepparkakor, lyssnar på musik och längtar till julafton och vintern. Ska snart hjälpa mamma med att flytta om i hennes rum.. Sen i morgon ska vi in till Kalmar så jag kan köpa mig en ny skolväska (igen) haha, nej men den jag har nu är sönder så om det regnar så regnar det in i den och min andra är för lite och jag vill inte ha min ryggsäck just nu, så får bli en ny och man kan inte ha för många väskor :)
 
 
 
 
Jag tycker faktiskt inte om One Direction, men när Clinton och hans pojkar sjunger deras låtar låter det bra, för mina pojkar gör alla låtar sjukt mycket bättre tycker jag. Måste erkänna att Clinton, Mitchel, Jesse och Ben är dom grymaste i världen på att sjunga enligt mig, så jag lyssnar på dom typ hela tiden :) 
Pusspuss :* 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men ååh fanny, nu blev jag sur på dig :( ONE DIRECTION ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !!!!!!!!! Kram på dig ändå (a) <3

Svar: Hähähäh, Dom har bra låtar (a) Hihih, kram på dig också! <3
Fanny

2012-10-07 @ 14:23:46
URL: http://dealea.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, one direction är bra, men Clintoncavemusic är så myckeeeeet bättre ! ❤ Love them !❤❤❤❤
Juste fin blogg !

Svar: ÅH. äntligen någon som fattar vad jag menar med att dom är grymt bra! <3<3<3Massa tack!
Fanny

2012-10-09 @ 17:59:25
URL: http://Annamichaelawikstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0