Trött, glad tjej!

Hej kompisar!
Vaknade nyss och är redan klar att åka. Sitter här i flätor. stor tjockiströja, leggings och osmnnkad och väntar på att pappa ska köra mig in till Kalmar så jg kan åka vidare till Danmark! Är taggad på det! Sen blev jag glad för det var litelite snö uta, amazing! <3
 
Titta, lite snö ut :)
Lite smått trött och nerdrogad bild, men den får duga, orkar inte ta någon med systemisen, för den är nerpackad redan. Låter som om jag har med mig massa med saker men har bara med mig kamera, bok, ritblock, pennor, godis och mack och läsk och kudde. Ska ju bara vara borta en dag :') Men kommer ändå bli awesome! :'D <3
 
Men nu ska vi åka, pusspuss, kommer kanske blogga när jag kommer hem :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0