Dag 1!

Dag 1-Presentera mig själv.

Jag heter då Fanny och är 16 år. Jag bor på typ värsta minsta stället i Kalmar som heter Ålem Där finns inget att göra. Jag går på Jenny Nyströmsskolan i Kalmar på bild och form linjen. Jag trivs massa bra. Jag bor med min mamma och pappa men har två bröder som inte bor hemma hos oss. Jag har 2 hästar, 3 katter och 1 kanin. Kan säga att jag älskar djur! Jag älskar även att rita, åka skateboard med gör det inte så mycket för jag har problem med mitt knä, fota, shoppa och va med vänner. Jag älskar färgen rosa, fiskpinnar, Ben och Jerry, kläder, smink, djur, sova och typ tusen saker till. Vad mer finns det att säga? Finns inte så mycket att säga om mig faktiskt.
Så detta får vara allt :3

Random bild :3

Kommentarer
Postat av: genta

Fin header & blogg!

Svar: TackTack!
Fanny

2012-09-19 @ 18:08:37
URL: http://ggenta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0