Dålig uppdatering!

Hey! 
Förlåt för världens dåligaste uppdatering igår. Men först var det skola till typ 14.00, sen gick jag och Ellie på stan och tog en buss hem och vart hemma ungefär 17.00, sen vid 18.00 tog jag, Melinda och Lydia en buss in till Kalmar och åt på Thai Silk och sen gick på den där gymnasie saken. Och sen tog jag en buss hem vid ungefär halv tolv och vart hemma vid typ kvart över. Så jag hade liksom ingen tid att blogga alls på eftersom mitt batteri i mobilen är helt dött. Men annars vart det en helt okej dag/kväll. Massa knas och så. Bussresan dit blev typ kaos, dock inte vi som gjorde kaoset. Men jag får ju min dator idag, så då kommer jag kunna blogga mycket mer :'D
Och idag är det en speciell dag, men det får ni se vid 12.00 :'D
Random bild från Polenresan! 
 
Men nu ska jag dra mig mot Lydia, puss :*

Kommentarer
Postat av: Sofia Fyrkant

hahahahahha nämen där är ju jag!?

Svar: Hihi, ja!
Fanny

2012-09-07 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0