Hemma från skolan!

Hey!
Har precis kommit hem en dag i skolan, as nice! Hade dock massa ont i huvudet och halsen och så, men anars helt okej. :') Slutade ju vid 11, men åt i skolan med Linnea, Ebba och Mirjam. Sen bussen hem och en sväng till farmor och Gun. Och nu är jag då hemma och äter min goda kladdkaka!
 
Men imorgon kommer jag typ inte uppdatera någonting alls. Först är det skola då vi ska göra någonting, ut och promenera eller något. Sen ska Melinda, jag och hennes vänenr i klassen kanske gå till Thai Silk och äta, sen vid 9 är det någon gymnasie sak, evt inte vad det heter, men det är i alla fall i Kalmar, så den ska vi gå på. Så efter det när jag kommer hem kommer jag förmodligen vara så trött att jag somnar utan att blogga, men får se vad jag hinner. ska fixa några tidsinställda så bloggen inte ligger helt död :'o 
 
Men nu ska jag in i duschen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0