Min vän Amanda!

Hey!
Nu ska jag skriva ett inlägg om min vän Amanda!
 
Amanda är en fin tjej som är lika gammal som mig. Vi gick i samma klass i förskolan-4 sen började hon på anann skola, men sen i 7:an hamnade vi i samma klass igen och gick då i samma klass till 9:an, as nice! Men sak samma. Hon är alltid glad och rolig och snäll och underbar. Vi har hur många roliga minnen tillsammans som helst. Tex, ridturerna på Vippe, Ullareds resan, Polen resan, sadelkammare och assa fler. Och fler ska det bli. Hon har alltid varit en av mina bästa vänner och finns alltid där för mig. Underbart. Hon är också en av dom vännerna som jag varit vän längst med. Hon är som en i familjen nu, inte bara jag so tycker det, utan även mamma, haha. Vet inte vad jag ska skriva mer :c
Men nu får ni lite fina bilder på henne.
Jag har inte så många bilder på denna dator ju, måste ta massa nya snart D:
 
Men jag vill bara säga, Jag tycker om dig väldigt mycket. Puss och kram :* <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aww! :')
Du är en av mina bästa vänner och med dig har jag de bästa minnerna! och fler ska det bli! Så fort jag blir frisk ska vi ut på nya äventyr!
Du är som min syster, bokstavligen. Det är dig jag tänker alla galna tankar med, det är dig jag vill prata med hela natten, det är dig jag trivs bäst med!
Du och jag till graven! <3

Svar: Aw, bli frisk snart så vi kan göra knasig saker NU! <3
Fanny

2012-09-20 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0