Super glad tjej!

Hey!
Jag är så sjukt glad just nu! För i morgon ska jag köpa en systemkamera! Äntligen! Har precis fått råd med en nu så jag bestämde att jag ska in till Kalmar i morgon och köpa en! Är super taggad! Tydligen hade mamma ett hemligt konto till mig där hon satt undan pengar från mitt barnbidrag och där fabbs typ 3000 kronor, och med dom jag sparat så har jag äntligen råd med en :D Åh, så underbart. Fattar ni hur mycket bilder och hur mycket bättre outfit bilder ni kommer få nu? Jo super mycket bättre :D Var bara tvungen att berätta det för er, eftersom hela bloggen kommer ha finare bilder! :D
 
Men annars så ska jag först in till Kalmar i morgon sen runt 3 tiden ska jag träffa mina tjejor igen! Awesome dag! Är taggad till tusen på allt nu!
Älskade höst! Jag älskar dig hösten så SJUUUUUKT mycket.
Pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilken fin bild! Och du har verkligen fin design på bloggen!

Svar: Åh, tack! :D
Fanny

2012-09-29 @ 09:15:30
URL: http://meebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0