Gjorde om lite i min sminkhörna!

~Före~
~Efter~
Dock syns det inte så stor ändring på bilden men det är massa skillnad :3
Fick lite energi och började städa smink hörnan i mitt rum. Orkade dock inte göra klart hela bokhyllan, men det ska fixas i morgon och då ska även hela rummet bli helt klart och fint (y 
Mitt rum ska bli riktigt fint inom en snar framtid. Vill dock måla bokhyllan svart så den passar in till resten av möblerna i mitt rum och sen tapetsera väggen bakom bokhyllan i lila den med, fast utan möster liksom. Har så mycket jag vil göra med mitt rum, men det första är nog at städa upp allt som bara ligger på golvet och skräpa. Sen fixa bokhyllan, sminkhörnan, skrivbordet, utrymmerna i väggen, tv hörnan, runt sängen och min garderob. Det finns som sagt mycket att göra (y
Så i dag när jag vaknat igen kommer jag nog förhoppningsvis ägna hela dagen till att städa och fixa mitt rum lite bättre än vad det var innan c: 
Vill också åka in till Kalmar till modehuset och kolla lite. Hittade inte alls mycket när jag var inne igår ju. Vill ha lite fina linnen som man kan ha ny på vintern också. Har bara så tråkiga och fula, vill ha lite snyggare och roligare liksom. Har hittat massa på bikbok, men dom fanns inte inne i stans och därför hoppas jag att dom skulle finans på modehuset istället. Får försöka övertala mamma om att vi ska åka dit.
Vill köpa en svart väska med. Som jag kan ha när jag ska ut och shoppa och så. Min adidas känns inte som en sån väska, det är ju en skol väska liksom. Min nya stora svarta är lite för stor och den har jag i skolan och till idrotten och när jag har med mig himla massa saker, en rese väska typ. Och min andra awesome svarta väska som jag älskade. Den har gått sönder. Så det är nog dags för en ny snart (y
 
Men oj. Det var inte ens meningen att jag skulle skriva såhär mycket. Men jag kan inte somna riktigt. Snackade skype med Danne, Ebba, Dennis, Victor och Samme förut men la på för att gå och sova men fick energi och städade och nu är jag inte trött längre. Men jag ska banneme sova nu. Jag ska vända tillbaka mitt dygn rätt så jag kommer orka gå till skolan igen på onsdag.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0