Jag är starkare än du tror.

Hej vänner! 
Idag skulle jag ju åkt till Växjö och träffa Sanna och det, men mådde dåligt inatt och somnade inte förens vid 5 och skulle upp vid 6 igen, så jag åkte aldrig dit. Himla tråkigt. Hade sett fram emot det ju. Men får bli en annan dag helt enkelt. 
Idag har jag bara vaknat, vaknade runt 1, måste gå och lägga mig tidigare. Men idag har jag i alla fall bestämt att jag ska rensa bland alla min kläder för att kunna köpa in lite mer på fredag. Ska köpa shorts nu mitt i vintern. Har säkert massa kläder jag inte vill ha längre som inte passar osv, så nu ska här rensas och bli fint i "Garderoben".
Min garderob är så lite, jag vill ha mer kläder, en stor garderob med himla massa kläder i! 
Idag orkar jag inte ta normala bilder än. Får bli det sen.
 
Men nu ska jag rensa kläder och lyssna på massa musik!
 
Pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0