4 dagar kvar !

Helu :)
Kom just precis på att de bara är 4 dagar kvar till julafton :D Dock är jag sjukt besviken på att det inte är ngn snö ute alls D: Tycker att det borde vara snö nu eftresom det var det förra året ju D:  Men blir nog bra i alla fall för julafton kommer bli azum med: Leffe, Dessa, alla barnen, Billy, Katrin, Mormor, Farmor, Tom och mamma och pappa :D Helt Azum !
Sak samma. Upptäckte nyss att mina kläder från H&M "bearbetas" så dom kommer ju inte innan jul eller innan imon D: Hade ju tänkt ha dom på julfesten imon D: Så nu vet jag inte vad jag ska ha på mej D: Blir väl ngt gammalt som finns i gaderoben. Ville bara säga att det kanske inte är säkert att jag bloggar imon eftersom skolan slutar vid 3 och är hemma vid halv 4 och sen börjar julfesten vid 6, men ska försöka ;D
Här kommer en bild på mej idag (a
Och så dagen sanning på det. "Jag ängrar sjukt mkt att jag färgade mitt hår svart, eller färgade det från första början för den delen, vill ha mitt vanliga hår ju D:"
Men hejdå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0