Dagens Outfit!

Tjockis tröja: Cubus
Linne: New Yoker
Byxor: Vet inte
Skor: Converse-Junkyard
Dagen idag tillbringade jag i skolan som vanligt där dte inte hände så mycket mer än vanligt. Sen åkte jag hem då det verkligen ösregnade. Och så nu sitter jag här och ska beställa lite saker att ha med mig till Polen/Tyskland ifrån Junkyard. Vi åker ju om cirka 1.5 vecka. Är galet taggad på detta nu. Ni ska snart få se vad jag ska beställa, bara att mamma ska komma hem först så hon kan beställa :) Men jag lovar att det är 2 awesome saker, eller i alla fall en awesome sak :D Men nu ska jag äta, så hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Tilia

Skulle du inte byta header sa du? Bilderna är ju rätt gamla nu :P

2012-04-26 @ 08:08:21
URL: http://othereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0