Bra dag i Kalmar.

Hey!
Har precis kommit en från bra dag i Kalmar med Sofia. Skulle efentligen stanna kvar där med Bella och Sandra, men är sjukt trött och ahr massa ont i fötterna och ryggen, så jag åkte hem i alla fall :')
Men i alla fall så shoppade vi lite, hittade massa fina saker. Köpte allt detta.
Vit tröja: H&M 99 Kronor // Rosa tubtop: Gina Tricot 29 Kronor // Grå tröja: BikBok 149 Kronor.
Örhängen: Indiska 15 Kronor // Lösögonfransar: Åhlens 70 Kronor. 
 
Jag är super nöjd med dagen. Den har varit bra. Skulle tagit massa bilder men min mobil dog, så tar den bilden som Sofia la ut på Facebook istället.
Jag ser knas ut, men Sofia är fin :')
Men nu ska jag se en film och äta mitt Tokige Ture godis och dricka läsk :'D
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Sofiafia :)

Haha hjälp vad stor bilden blev :p
Fina fannybunny!! <3

Svar: Bilden blev gigantisk :DFina SofiaFia! <3
Fanny

2012-08-10 @ 21:46:15
Postat av: Emilia

Gillar du skolan?

2012-08-11 @ 17:31:44
URL: http://mili-emilia.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0