Dagens Outfit!

Tröja: Carlings // Byxor: PimKie-Berlin // Skor: Skokällan

Idag ska jag forhoppningsvis va med Lydia och fixa lite. As nice! Ska även försöka göra något med mitt hår. Blir så trött på det, tror jag ska raka av det snart! På bilden är det bara plattat och då ser jag ut som en dränkt katt, men nu har jag tuperat det lite och känner mig genast bättre i håret. Får börja tupera det varje dag nu så jag bli nöjd. Sen har jag tänkt på det där med färgning. Ska jag färga det svart igen eller ska jag färga det samma som jag har nu? Åh, hjälp mig. Jag älskar ju svart hår, det är mitt drömhår, efter rött och rosa då, men det kan jag inte ha. Vill verkligen ha svart hår igen, men vad tycker ni? Ska bläddra igenom massa bilder och se hur jag såg ut i det, men jag vill verkligen ha de och sen skaffa typ löshår eller något så jag får långt hår, men inte säkert alls. Åh, säg vad ni tycker och tror så blir jag en himla massa glad :')
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Juliette

Fin blogg!

Svar: Tack!
Fanny

2012-08-12 @ 13:32:40
Postat av: TS

Åh vad fin design

Svar: Tack!
Fanny

2012-08-12 @ 21:55:33
Postat av: TS

Fina kläder

Svar: Tack!
Fanny

2012-08-12 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0